Bachbloesems

Bachbloesem Therapie

“Behandel de mens en niet zijn ziekte” de oorzaak in plaats van het gevolg ~ Dr. Edward Bach.

Bachbloesemtherapie is een holistische geneeswijze en wordt er gekeken naar de mens in zijn geheel. Bij deze therapie wordt ervan uitgegaan dat de gemoedstoestand van de mens vaak de oorzaak is van zijn ziekte. Wanneer iemand gedurende lange tijd wordt blootgesteld aan negatieve stemmingen en gevoelens kan dit leiden tot vervelende en chronische kwalen.

Bach-1-rond

Waar helpt Bachbloesems therapie bij?

Een positieve kijk op het leven, een lekker en fit gevoel, een gezonde geest in een gezond lichaam, dat is het streven van de Bach bloesems. De geheel natuurlijke Bach bloesems helpen onze gemoedsstemmingen bij bepaalde gebeurtenissen in de loop van de dag beter in evenwicht te houden en in harmonie te blijven met onszelf. Een vriendelijke helpende hand van de natuur om ons emotioneel evenwicht terug te vinden en vrolijk en vol vertrouwen vooruit te kijken.

Elke Bachbloesem komt overeen met een bepaald gevoel, stemming en soms ook type mens. De bloesems zijn in staat op om het niveau waar een verstoring of blokkade zit een positieve energie impuls te geven. Door die positieve trillingsoverdracht wordt ons eigen geneeskracht geactiveerd.

Tijdens een test met bioresonantie kunnen we kijken welke Bachbloesems jou zouden kunnen ondersteunen.

De Bachbloesems stimuleert de natuurlijke genezing en kunnen zonder risico en kans op bijwerkingen worden ingenomen. Zowel door kinderen als volwassen. Ze kunnen ter ondersteuning van andere geneesmiddelen en therapieën worden gebruikt, zonder de werking hiervan negatief te beïnvloeden. Bovendien zijn ze ook zeer geschikt voor de behandeling van dieren en planten.

Nieuwsgierig hoe ik je kan helpen? Neem gerust contact met me op. Ik help je graag van je klachten af.

DSC_1937